FAQ

  1. Jak dokonać rezerwacji miejsca w busie do Anglii?

    Dla zagwarantowania jak największego komfortu naszym przyszłym pasażerom umożliwiamy dokonanie rezerwacji poprzez specjalny formularz, znajdujący się na naszej stronie internetowej w zakładce „Rezerwacja”. Wystarczy uzupełnić obowiązkowe dane w polach oznaczonych gwiazdką i potwierdzić rezerwację pod jednym z numerów: +48 660 44 02 02 lub +44 759 77 36 437 (numer brytyjski).

  2. Kiedy najlepiej rezerwować miejsce?

    Najlepiej dokonać rezerwacji jak najszybciej. Daje to gwarancję zabukowania miejsca w busie w pożądanym terminie. Jest to szczególnie ważne przy tzw. popularnych terminach, czyli w okolicach najważniejszych świąt jak Boże Narodzenie lub Wielkanoc. Zachęcamy również do wczesnej rezerwacji osoby, które mają pewność, że w danym terminie wyjazd się odbędzie. Wskazane jest wówczas zarezerwowanie miejsca na 1 miesiąc przed. W sytuacji, gdy w pożądanym terminie nie mamy już wolnych miejsc staramy znaleźć się dla pasażerów inną dogodną datę.

  3. W jakich godzinach busy wyjeżdżają?

    Z uwagi na realizację przewozów w trybie „drzwi-w-drzwi” godzinę przyjazdu podajemy orientacyjnie. Jest uzależniona od przebiegu trasy. Szczegółowe informacje otrzymują pasażerowie na kilka dni przed wyjazdem, a potwierdzenie ustalonej uprzednio godziny przekazuje w dzień wyjazdu kierowca w rozmowie telefonicznej z pasażerem.
    Uwaga: Na trasie może dojść do opóźnienia wskutek zdarzeń losowych. Nie odpowiadamy za sytuacje, które nie wynikły z winy pojazdu bądź kierowcy.

  4. Jak przygotować się do podróży?

    W dniu przejazdu kierowca busa kontaktuje się z pasażerem w celu potwierdzenia godziny wyjazdu. Pasażer jest zobowiązany do odebrania telefonu lub potwierdzenia w inny sposób informacji o podtrzymaniu rezerwacji. Brak otrzymania przez kierowcę takiego potwierdzenia jest traktowany jako rezygnacja z przejazdu. Pasażer powinien zabrać ze sobą ważny dowód przejazdu. Za nieważny uznaje się dokument zniszczony bądź uniemożliwiający odczytanie danych. Na pokładzie każdego busa działa bezpłatne WiFi, osoby posiadające urządzenia mobilne mogą zabrać je ze sobą dla uatrakcyjnienia podróży. Na pokładzie dostępny jest też telewizor i DVD – kierowca może w trakcie przejazdu puszczać filmy.
    Uwaga: Należy pamiętać o zabraniu paszportu! Anglia nie należy do strefy Schengen i obowiązkowym dokumentem, uprawniającym do przekroczenia granicy jest paszport.

  5. Ile bagażu mogę zabrać bezpłatnie?

    Każdy pasażer naszego busa jest uprawniony do bezpłatnej, nieograniczonej liczby sztuk bagażu podstawowego (tj. plecak, walizka, torba) o wadze łącznej mniejszej lub równej 60 kg. Ponadto pasażer może za darmo przewieźć bagaż podręczy we wnętrzu pojazdu (pod siedzeniem lub na półce nad siedzeniem).

  6. Czy dziecko może podróżować samodzielnie?

    Podróżowanie dzieci jest regulowane przepisami prawa. Oznacza to, że dzieci do 12 roku życia mogą podróżować wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, natomiast młodzież w wieku 12-18 lat może podróżować samodzielnie po przedstawieniu wypełnionego przez rodziców lub opiekuna prawnego druku oświadczenia o przewozie nieletniej osoby.

  7. W jakie dni kursują busy na trasach Polska-Anglia i Anglia-Polska?

    Nasze pojazdy wyjeżdżają z Polski w każdy poniedziałek, czwartek i piątek, natomiast z Anglii: w środę, sobotę, niedzielę.

  8. Skąd odjeżdżają busy?

    Przewozy osobowe realizujemy w trybie „drzwi-w-drzwi” (Door-to-Door), co oznacza, że nasze pojazdy odjeżdżają z każdego wskazanego przez pasażera miejsca. Nie obsługujemy jednak wszystkich województw. Nasze usługi są dostępne dla mieszkańców województwa: dolnośląskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, opolskiego, podkarpackiego, śląskiego, świętokrzyskiego, wielkopolskiego.

  9. Jaką flotą dysponuje Luka-Trans?

    Posiadamy busy Mercedes Sprinter zaopatrzone w liczne udogodnienia. Pojazdy posiadają klimatyzację, komfortowe fotele z dużą przestrzenią na nogi, a także WiFi oraz telewizor z DVD.

  10. Przewozicie tylko klientów indywidualnych?

    Transport osobowy klientów indywidualnych stanowi filar naszej oferty. Jesteśmy jednak otwarci na przewiezienie grupy zorganizowanej. Prosimy wówczas o zaznaczenie w formularzu rezerwacji informacji o liczbie osób oraz określeniu charakteru biznesowego przejazdu.

Log in